پيش بازي آژاکس - بارسلونا

 

دو تيم آژاکس و بارسلونا، امشب در دور چهارم مرحله گروهي ليگ قهرمانان در ورزشگاه آمستردام آره‌نا شهر آمستردام به مصاف يکديگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اروگوئه ای در اولین بازی اش برای بارسا در لیگ قهرمانان، مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

آژاکس

با وجود شکست در بازی رفت، آژاکس پس از آن عملکرد خوبی داشته و 3 پیروزی پیاپی به دست آورده است که همگی آنها پر گل بوده اند. در حقیقت آنها در 3 بازی، 11 گل به ثمر رسانده اند. در صورت پیروزی در بازی امشب، در 1 امتیازی بارسا قرار خواهند گرفت و کار شاگردان لوئیس انریکه را سخت خواهند کرد. دو تیم 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که دو پیروزی برای بارسا و یک پیروزی برای آژاکس به ثبت رسیده است. ویکتور فیشر، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، تنها غایب آژاکس برای بازی امشب خواهد بود.

بارسلونا

با شروع خوب در لالیگا ، شاگردان انریکه پس از شکست مقابل رئال مادرید دچار افت شدند و در خانه مقابل سلتاویگوو شکست خوردند. با حضور سوارز در ترکیب تیم، زوج حمله ی بارسا تکمیل شده ولی با این حال، مهاجم اروگوئه ای در بازی پیشین کار خاصی نتوانست انجام دهد. حال او در اولین بازی اش برای بارسا در لیگ قهرمانان، مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. همچنین لیونل مسی در دو بازی اخیر خود گلزنی نکرده و تنها به 2 گل نیاز دارد تا به رکورد 71 گل رائول دست پیدا کند. رونالدو به یک گل نیاز داشت که شب گذشته موفق به گلزنی نشد. آندرس اینیستا، جرمی متئو، سرجی روبرتو و توماس فرمائلن، مصدومین بارسا برای بازی امروز هستند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1393 | 9:16 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.